COC D'AVELLANA O DE TRES TEXTURES D'AVELLANA

 


El que us porto avui no és ben bé una recepta...és més aviat una idea de què podeu fer una recepta bàsica de les de tota la vida. 

El cap de setmana tenia ganes de fer un coc però no massa complicat, ja que estava fent varies coses a la vegada. 

A la nevera sempre hi ha ous i iogurts. Al rebost sempre hi ha farina de diferents varietats i avellanes (som consumidors freqüents). A més, a més tenia un pot de praliné d'avellana Sosa que vaig comprar a La Duquesa Cupcake de Reus i un potet de farina d'avellana que vaig fer un dia per una altra recepta i em va sobrar. 



Per tant, vaig optar per fer un coc de iogurt clàssic però afegir-li: 
  • 1 cdta de postres de praliné d'avellana en el moment de batre els ous (el proper dia potser hi posaré una mica més) 
  • 40g de farina d'avellana en el moment d'afegir la farina (substituir una part de la farina per aquesta) 
  • Avellanes trossejades després d'haver posat la massa al motlle 
Ja veieu...podeu transformar una recepta bàsica de la manera que vosaltres vulgueu! 
Us animo a que ho feu, xalareu de valent! 





Comentaris

  1. El coc de iogurt és el meu preferit, ja que pots afegir-hi diferents ingredients.
    Aquest que has preparat tu, és una delícia.
    Salut.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!