COC AMB NOUS I UN TOC DE VAINILLA...EL MEU PRIMER COC FET EN AIRFRYIER

 


Avui potser no us faré cap gran descobriment. He dit crec però realment penso que és així. Més aviat coneixereu una miqueta més de mi i la meva experiència amb la meva airfryer. 

Per Nadal va arribar a casa l'electrodomèstic de moda, una "fregidora d'aire" que realment no és fregidora, és un forn petit d'aire. 
Estic molt contenta amb ell i li estic traient molt profit! He fet carn (llonganissa, corder, costelles, pollastre, picantons, guatlles), peix , patates "fregides", verdures...només em quedava provar de fer un coc. I mira, el passat diumenge em vaig posar. 

No em vaig complicar gaire amb la recepta: un coc de iogurt. Això sí, li volia donar un toc diferent: vaig decidir que li posaria nous i una mica de pasta de vainilla (m'agrada el toc que li dona als dolços!). 


Vaig recordar quan la meva mare feia el coc de iogurt. Quina mania tenia en sempre posar-hi nous! Deia que així estava més bo! Jo remugava i deia que no...que més bo era sense res. I ahir, quan recordava tot això vaig ser conscient de que no he fet mai un coc de iogurt amb nous. Sí, sí, el que us dic! Mai! I mira...vaig prendre la decisió de posar-ne. 
Què voleu que us digui? Doncs que la vaig encertar! 
Quin gustet més bo i quins records em va portar. 
Crec que ja m'he reconciliat amb el coc de iogurt amb nous! 

Per fer la recepta: 

- Trieu la fòrmula del coc de iogurt clàssic i feu-la seguint el procediment que tingueu per costum. En el moment de barrejar els ingredients incorporeu una culleradeta de postres de pasta de vainilla. 
- Una vegada heu abocat la massa del coc al motlle repartiu per sobre un grapat ben generós de nous trossejades.
- Enforneu-lo durant uns 35 minuts a 180º al forn. En el cas d'utilitzar una airfryer seran uns 30minuts a 150º (és el que surt al programa PASTELES de la meva airfryer Cosori). Ah! He utilitzat un motlle de 20cm amb xemeneia. La propera vegada provaré amb un motlle rodó normal, a veure si la cocció es fa igual. 

El resultat de la cocció m'ha agradat moltíssim! 
Ha quedat molt però que molt flonjo per dins i per fora ha quedat com una capeta cruixent. 
Sense cap mena de dubte... repetiré!

I fins aquí la meva aventura amb el coc de iogurt amb nous! No us he descobert gran cosa però sí que ja sabeu una miqueta més de mi. 





Comentaris

  1. Una miqueta de la teva història amb un coc de sempre en un aparell nou… tot un luxe d’entrada😍

    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!