COC AMB CIRERES I KIRSCH

 


Avui torno amb una altra recepta dolceta i també molt senzilla de fer. 
Continuo aprofitant que som en plena temporada de cireres i que a la Ribera d'Ebre en tenim de molt bones! 

A vegades passa que tenim ganes de preparar alguna coseta dolça pel cap de setmana però no tenim molt temps o no tenim moltes ganes de complicar-nos la vida. És el que em va passar amb el coc que avui us presento. Quina cosa més senzilla! 
El vaig coure amb l'airfryer, com el coc que vaig publicar fa unes setmanes, el de nous i vainilla
He utilitzat un motlle de 20cm amb xemeneia. 


Només heu d'agafar la vostra recepta de coc de iogurt o del coc que més us agradi, afegir-li una mica de licor de cireres Kirsch, una mica de vainilla i unes cireres sense pinyol.  I ja ho teniu fet! 

El Kirsch que tinc a casa és de la marca Bardinet, fet a Galícia (Vedra, A Coruña). És un destil·lat de cireres, un aiguardent. 
Vaig estrenar l'ampolla amb aquest coc...però ja tinc en ment com tornar-lo a utilitzar! A veure si no tardo gaire en fer-ho. 

No m'embolico més i us explico recepta! 


1. Trieu la fòrmula del coc de iogurt clàssic i feu-la seguint el procediment que tingueu per costum. En el moment de barrejar els ingredients incorporeu una culleradeta de postres de pasta de vainilla i 20ml de Kirsch. 
2. Una vegada heu abocat la massa del coc al motlle afegiu els dos grapats de cireres sense pinyol i repartiu per sobre una quantitat generosa de sucre. 

3. Enforneu-lo durant uns 35 minuts a 180º al forn. En el cas d'utilitzar una airfryer seran uns 30minuts a 150º (és el que surt al programa PASTELES de la meva airfryer Cosori). 

Desemmotlleu-lo, deixeu-lo refredar sobre una reixeta i...a gaudir-lo moltíssim! 



Comentaris