COOKIES DE XOCOLATA, FRUITS SECS I COCO DESHIDRATAT #OlivaSupermercats

 

Feia dies que volia preparar alguna coseta dolça a la meva fregidora d'aire Cosori. Al començament de tenir-la vaig fer un coc de iogurt i el resultat em va agradar molt. Ara volia fer quelcom diferent...

El producte que he provat aquest mes de #receptaOlivaSupermercats ha estat el coco deshidratat. 
A la botiga en tenen de totes les varietats de la marca Born Fruits, empresa catalana especialitzada en fruita deshidratada. 
És molt bo menjar-lo directe de la bossa (a mi el coco em xifla) i acompanyant un iogurt. També és ideal per posar-lo en unes galetes, les que avui us explico. 


La recepta original és de Cookidoo. Com altres vegades faig, vaig fer canvis en els ingredients: eren només xocolata i nous i jo he afegit avellanes i coco. 
Vaig preparar la meitat de la recepta ja que amb vint galetes vaig considerar que era suficient. Ah! També vaig reduir una miqueta la quantitat de sucre. 
La cocció a la fregidora d'aire ha estat...perfecta! Una bona alternativa al forn!  
Vaig fer dues tandes de 10 galetes de cadascuna. Si la cocció la fem amb el forn, en una vegada ho tenim fet. 

Vinga, us explico! 

INGREDIENTS (20 galetes):
  • 100g de mantega a daus, a temperatura ambient
  • 1 ou
  • 50g de sucre moré
  • 40g de sucre blanc
  • 200g de farina de rebosteria 
  • 1 polsimet de sal 
  • 1/2 cdta de bicarbonat
  • 50g de perles de xocolata (el % de cacau, al vostre gust) 
  • 50g de barreja de coco deshidratat, nous i avellanes 
PREPARACIÓ: 

1. Escalfem el forn a 200º o activem la fregidora d'aire a la funció de preescalfar. 

2. THERMOMIX:posem dins del got la mantega, els ous i el sucre. Ho barregem 15 segons/Vel.4 // Tradicional: en un bol posem la mantega, els ous i el sucre i ho barregem tot amb l'ajuda d'unes varetes o una espàtula. 

3. THERMOMIX: a continuació incorporem la farina, la sal, el bicarbonat, els fruits secs, el coco deshidratat i les perles de xocolata. Ho amassem 30 segons/Amassar. // Tradicional: incorporem al bol la farina, la sal, el bicarbonat, els fruits secs, el coco deshidratat i les perles de xocolata. Ho amassem amb les mans o amb una espàtula fins que tenim tots els ingredients ben integrats. 

4. Calculem la divisió de la massa en unes 20 porcions. Agafem una porció, formem una bola, la col·loquem sobre el paper de forn i l'aplanem una miqueta. Fem el mateix amb la resta de les galetes. 

5. Cocció al forn: 15 minuts a 200º // Cocció fregidora d'aire: 6 minuts a 160º i 2 minuts a 180º. Aquesta pauta va ser la meva...després vaig veure a la web oficial que es poden coure 11 minuts a 160º. Trieu la que més us faci el pes! 

6. Finalitzada la cocció, les deixem refredar sobre una reixeta i...a xalar! 






Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!