TIMBAL DE FESOLETS I LLAGOSTINS CUITS AMB SALSA ROMESCO

 


Avui vinc amb una recepta molt senzilla i que dona el tret de sortida a les amanides i plats d'estiu. 

La presentació de qualsevol amanida en forma de timbal fa que sigui més atractiva i que faci més festa. És el que vaig fer amb aquesta! 
Va ser una excusa per fer una mica de neteja de congelador. Tenia unes gambes cuites salades que vaig comprar per Nadal i una bosseta amb fesolets i...vaig veure una bona oportunitat per donar-los sortida. 

Ja us ho he dit abans, recepta senzilla i sense complicacions. 
No tinc molta cosa per explicar...utilitzeu un anell d'emplatar de la forma que més us agradi i aneu col·locant les capes. 
Entre capa i capa pressioneu una mica i així quan retirareu el motlle no se us desmuntarà. 
Us poso el llistat dels ingredients per ordre que els he posat al timbal (des de la base a dalt): 
  • Fesolets
  • Gamba cuita congelada tallada a trossets petits
  • Tomàquet rosa tallat a daus petits 
  • Una mica de col blanca (podríeu posar enciam)
  • Sal
  • Un polsim de pebre 
  • Un raig d'oli d'OVE 
  • Una mica de salsa romesco (la meva, casolana) 
  • Una mica de julivert deshidratat per decorar (opcional). 
Ja veieu, avui poca feina però...molt resultona! Poseu els ingredients que més us agradin i...a xalar! 


Comentaris

  1. Una delícia de timbal... a partir d'ara vindran molt de gust plats com aquest.
    PTNTS
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!