LINGUINE SENZILLS D'ESTIU #1llibre1recepta

 


Fa unes setmanes vaig comprar el llibre Sopars a la fresca de la Myrto Kalle (Ed. Penguin Random House) a Bassa, La Papereria de Móra d'Ebre. Ja sabeu que soc una "quasi addicta" als llibres de cuina!
El vaig veure per Instagram, vaig començar a seguir a la seva autora i em vaig decidir a encomanar-lo. 
I quin encert! M'agraden les seves propostes i m'agrada llegir la història que hi ha darrera de cada recepta. 



He estrenat el llibre amb la recepta que us porto avui. És un plat de pasta. No el vaig fer per sopar perquè no tenim costum de menjar pasta. El vaig fer per dinar i...vam xalar de valent. 
Un plat senzill, d'estiu i molt però que molt bo!
Respecte a la proposta original d'ingredients he fet tres canvis: en compte d'spaguetti he utilitzat linguine, el formatge feta l'he substituït per un tendre de cabra de Rasquera Artagro i he reduït la quantitat de les tàperes (no sóc una apassionada d'elles). 

Per cert...la història que hi ha darrera d'aquesta recepta m'ha agradat moltíssim! Em vaig emocionar llegint-la! 

Vinga, us explico! 

INGREDIENTS (2p):
  • 200g de linguine
  • 150g de formatge tendre de cabra tallat a trossets molt petitets
  • 2 tomàquets pera madurs tallats a daus 
  • 1 culleradeta de postres de tàperes
  • 1 polsim d'orenga
  • Oli d'oliva en quantitat generosa
  • Sal 
PREPARACIÓ: 

1. En un bol gran (hem de tenir en compte que haurem de dipositar els linguine cuits) posem la tomaca talladeta a daus, l'oli d'oliva, l'orenga i un polsim de sal. Ho barregem molt bé i reservem. 

2. Bullim la pasta (amb aigua amb sal) al punt que ens agrada i tenint en compte les indicacions del fabricant. 

3. Escorrem els linguine i els incorporem al bol que tenim reservat. Repartim per sobre el formatge i les tàperes. Ho barregem molt bé i servim. 

I ara només ens queda gaudir moltíssim d'aquest plat d'estiu! És perfecte, us ho asseguro! 



Comentaris

  1. Quin plat de pasta tan estiuenc! Jo tampoc sóc massa de tàperes, miro per què les puc canviar😉
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!