Top blocs de receptes

diumenge, 4 de març de 2012

PA "ISASAWEIS"

Abans de fer aquesta classe de pa sempre ho havia fet amb la panificadora. 

Les companyes de l'escola (la Paquita, la Janina, l'Esther, la Patricia, la Laia, la Davínia......) i el company Albert em van engrescar a visitar la pàgina web de la ISASAWEIS. Així vaig descobrir aquesta recepta de pa i  com fer palmeretes. 

Us facilito l'enllaç a la recepta, que està molt ben explicat. 


Vaig fer panets petits amb olives, ceba, .......


4 comentaris:

  1. Hola Olga grcias pr pasar por mi blog y apunarte al orto te deseo suerte. es curoso yo coenze a ver bogs raiz de conocer el de isasaweis, me encantó y a partird ahi me anime y bueno por qu ando y el uyome gusta mucho asi que r aqui me quedo u bso

    ResponElimina
  2. Jo em vaig decidir a fer aquest pa tant fàcil a partir del video d'aquesta pagina web. Explica molt be les receptes! T'han quedat uns panets molt divertits i segur que bonissims! Petons

    ResponElimina
  3. Quina varietat de panets! que bons!

    ResponElimina

Digue'm què opines!!!