TARTALETA DE FUET I FORMATGE CREMÓS


Una tartaleta facilísima i resultona!!
Per fer-la em vaig inspirar en el bloc CUCHIFLITOS, de la Wivith, però en compte d'utilitzar maionesa vaig decidir utilitzar formatge cremós tipus Philadelphia. 
Només necessiteu uns minuts per preparar-la......

QUÈ NECESSITEM:
  • Fuet
  • Formatge Philadelphia 
  • Tartaletes o llesques de pa torrat
COM HO PREPAREM......
  1. Triturem el fuet amb una picadora
  2. Barregem el fuet amb el formatge
  3. Muntem les tartaletes
Ja està!!! Heu vist quina manera més fàcil de preparar un aperitiu? Animeu-vos a preparar-lo!




Comentaris

  1. Respostes
    1. Sí que ho és!!! Va agradar molt!!!!
      Salut i petons, Lolines!!!
      Olga

      Elimina
  2. Bona idea, pro als d' aquí....aixo d' esmicolar- lis el fuet....no se si els i agradaría masa,
    jaaajaaa!!!!
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot és qüestió de provar-ho....jejeje.....Si veus que no agrada no diguis que he sigut jo!!!!
      Petons, Manu!!!
      Olga

      Elimina
  3. Jo sé un a casa que es pirra pel fuet...i jo vaig darrera...Me la guardo per fer una sorpresa.

    ResponElimina
  4. Muy buena pinta tienen estas mini tartaletas.
    Me alegro que te gustase la idea y le dieses tu propio toque.
    Yo, esta Navidad las repetí cambiando la mahonesa por queso 0% MG y también quedaron estupendas las tapas.
    ¡Tenemos unas cabezas que son un portento de adaptación!.

    Besicos.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Gracias por tus palabras, Wivith! Todo lo que sea tapear.....mmmmm.......
      Besos,
      Olga

      Elimina
  5. En Zaragoza el jamón batido y la longaniza son unas tapas muy frecuentes en nuestros bares. La de jamón se ideó en un bar de tapas llamado Dominó en la Plaza de Santa Marta. Cuando vengas a verme te llevaré jejejej La de fuet, es idea de la cabecica de Wivith y debe de estar estupenda.
    Un besico

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Deseando ir contigo de tapas por Zaragoza!
      Besos, Pilar!
      Olga

      Elimina
  6. Pim pam i feta la tapa. M'encanta! ( i a les dones d'Ascó també els va agradar, veritat???)
    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!