GOTETS DE MANDARINA, BACALLÀ I AVELLANES


 
El dia que vam anar a visitar #campRosset a Vilallonga del Camp la Bet de Llèpol.cat ens va fer un tast de les seves fantàstiques gelees. Les tinc totes gravades a la meva secció del cervell destinada al gust! Vam tastar una de vermut, una de vi negre i una d'avellanes.  
Aquesta última la vam tastar combinada amb mandarina i amb avellanes. En aquell mateix moment em vaig inspirar i va nèixer aquest gotet. Us pot servir com idea per les festes que s'apropen!
No té cap secret.....vinga, us explico!

INGREDIENTS:
  • Bacallà dessalat i desmollat
  • Mandarines
  • Avellanes 
  • Oli de raig
  • Julivert (opcional, per decorar

PREPARACIÓ:
  1. Piquem lleugerament les avellanes amb una mà de morter. 
  2. Dipositem els grillons de mandarina dins un gotet, ben col·locats. 
  3. Repartim el bacallà desfet de manera que quedi entre els grills. 
  4. Reguem amb oli de raig. 
  5. Escampem per dalt les avellanes picades. 
  6. Per últim, si volem, empolvorem amb julivert. 
Desitjo que us agradi! I si hi ha algú que ho posa a taula de casa seva.....






Comentaris

  1. Quina combinació tan interessant!!!
    Això s'ha de provar!.

    ResponElimina
  2. Genial 0lga!!!! Combinació de sabors fresca, lleugera i molt original
    La posaré a la meva taula...perquè tinc "vellanes", oli del raig, mandarines i bacallà 😍😍😍
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada que t'agradi la meva proposta! Està fet amb mandarines satsumes!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  3. Molt bona versió del tastet que ens va fer la Bet!!!! Què bo!!!!! Ptnts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tot eal que vam tastar....em va inspirar, Marta!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  4. Olé q bo!i amb bacallá! A mi també me van inspirar molt tots els sabors però soc mooolt lenta...jiji Besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La teva proposta de ben segur que serà impressionant!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  5. Una combinación diferente que debe estar deliciosa,tomo nota!
    B7ssss

    ResponElimina
  6. Doncs m'encanta!! Una versió ben lleugera i refrescant de la tradicional esqueixada... realment mt creativa Olga! :)
    Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies,Dolors! La veritat és que agrada molt!
      Petonets,
      Olga

      Elimina
  7. Una gran combinació d'aliments! Una recepta ideal per aquestes festes! Me l'apunto! Un petonet!

    ResponElimina
  8. Olga,
    Et vaig comentar que ho volia provar. Bé doncs, t'asseguro que ha estat molt ben acollit per tots.
    Si et ve de gust veure la meva versió veuràs que hi he afegit magrana, el contrast de gustos és fantàstic.
    Moltes gràcies i una abraçada.
    Manel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Manel! Ara vaig a veure la teva proposta!
      Petonets,
      OLga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!