TAPA DE CECINA I XOCOLATA


Després de la visita a la fàbrica de Xocolata Jolonch d'Agramunt vaig tornar a casa emocionada, motivada i amb ganes de provar cosetes noves. I mira, al cap d'uns dies vam tenir un sopar a casa amb amics i vaig trobar el moment oportú per fer-ho. 
El que us presento és molt senzill i molt sorprenent. Senzill pels ingredients que porta i per la facilitat en preparar-ho i sorprenent perquè...mai t'imaginaries que la combinació d'aquests ingredients seria tan deliciosa. Ara que tenim l'oli d'OVE nou és un moment ideal per gaudir-lo. 
Ja tenim una altra idea com a entrant per un dinar o sopar de Nadal! 
Vinga, us explico!

INGREDIENTS: 
  • Cecina
  • Xocolata sense llet (de 72% per amunt)
  • Oli d'OVE 
  • Flor de sal 
PREPARACIÓ: 
  1. En un plat o safata bonica disposem els talls molt fins de cecina.
  2. Aboquem un raig ben generós d'oli OVE. 
  3. Ratllem la xocolata per sobre de la cecina. 
  4. Empolvorem amb una mica de flor de sal. 
Heu vist quina cosa més senzilla? A alguna de les meves taules de Nadal hi serà! I a la vostra? 





Comentaris

  1. Una combinacion fácil, dulce salado que gusta y atractiva a la vez, que con buenos productos es mágica
    Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'agraden molts els contrastos, Miquel1
      Petonetsi bona setmana,
      Olga

      Elimina
  2. Madre que plato más rico. Hay un bar aquí que tiene una tapa de sardinas (arenques) con virutas de chocolate...también muy rica y muy gourmet.
    Besitos y buen finde Olga.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Gracias, Pilar! La sardina con chocolate lo vi en una publicación Instagram de una prima mía que vive en Zaragona. ¡La tengo anotada! Tiene que ser...¡sorprendente!
      Besos y buena semana, Pilar
      Olga

      Elimina
  3. Ostras!! quina bona combinació!! ( a pendientes!) ptnts.

    ResponElimina
  4. Quina pinta més bona. M'encanta la xocolata amb qualsevol cosa salada. Beset i bon cap de setmana.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Marisa, jo fa poquet que ho he descobert i...m'encanta!
      Petonets i bona setmana,
      Olga

      Elimina
  5. Sorprenent i boníssima!
    Ja començo a visualitzar la teva taula de Nadal 😋🎄😋
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Glòria! Ho és molt! La taula de Nadal...m'encanta! Com em coneixes!
      Petonets i bona setmana,
      Olga

      Elimina
  6. No coneixia aquesta combinació...però fa venir salivera!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si tens oportunitat...prova-ho! Ja veuràs que bo!
      Petonets i bona setmana,
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!