COCA DE CIRERES ...versió 3




Amb aquesta recepta m'ha passat una cosa semblant com amb la de la crema de xampinyons que publicava fa uns dies. 
Volia actualitzar la recepta però m'ha sabut greu esborrar la que amb tanta il·lusió vaig publicar cap allà el 2012 (cliqueu aquí per veure-la). Mira per on, també era una aportació a la Recepta del 15 dels Fogons de la Bordeta! 


La recepta que porto avui està feta amb el meu estimat robot de cuina TM6. Aquests dies m'he animat a fer directes a Instagram i aquesta la vaig preparar el divendres (15-5-2020). Vaig xalar molt! És una de les millors coques que hi ha! 


Us recordo que tenir la recepta d'aquesta coca va ser tot un regal de la meva companya Sílvia Martí i la seva mare, la senyora Carme Bladé. 
Vinga, us explico!  


INGREDIENTS:

*(utilitzarem com a mesura una tassa de cafè)
·         Cireres de la Ribera d'Ebre
·         1 mesura d'oli d'oliva VE
·         1 mesura de llet
·         1 mesura d’infusió d’anís i coriandre
·         1 mesura de vi blanc
·         30g  de llevat fresc
·         1/2 sobre de llevat Royal 
·         300g-350g  de farina
·         Sucre i sucre vainillat
·         Oli d'oliva VE
PREPARACIÓ:
1.Preparem una safata de forn cobrint-la amb una làmina de paper de forn vegetal. 
2.Posem dins el got els líquids i el llevat fresc. Escalfem i barregem 1minut/37º/Vel.1.
3.Incorporem la farina, el Royal i la sal i ho barregem 10 segons/Vel.6 Tot seguit amassem 2min/Amassat (per THMX31 2min/got tancat/Velocitat espiga). Retirem la massa del got i formem una bola.
4.Dipositem la bola de massa sobre el paper vegetal de la llanda de forn. Muntem amb oli un bol gran i cobrim la massa amb ell. Ho deixem reposar fins que dobli el seu volum.
5.Escalfem el forn a 180º.
6.Una vegada ha passat el temps de repòs escampem la massa amb els dits, pressionant. 
7.A continuació repartim les cireres, de la manera que més us agradi. 
8.Quan les tingueu totes col·locades, tireu un bon rajolí d'oli d'oliva i empolvoreu amb força sucre i sucre vainillat.
9. Enforneu durant una 1/2 hora-35 minuts (aprox.) a 180º

Us recomano que visiteu els blocs de les meves amigues blogueres Glòria i Marta i consulteu les seves receptes de COCA AMB CIRERES. Ja veureu quina passada! 


Comentaris

  1. Ja t'ho he dit alguna vegada que ets un soooool, veritat?????

    I aquesta és de les millors coques del món.

    PTNTS
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!