BROWNIE DE CIRERES I NOUS

 


Volia preparar una recepta dolça amb cireres i que fos diferent. 
Vaig anar a Cookidoo i vaig trobar aquest brownie. El vaig trobar molt original! I a més...és un dolç que és molt fàcil i ràpid de preparar. 


He revisat les receptes del meu bloc i m'he adonat que només tinc publicades dues receptes: la del brownie americà de nous i la del brownie amb galetes oreo. Totes dues són un èxit! Crec que el us porto avui...també s'afegirà! La combinació de xocolata i cirera és molt, molt, però que molt bona! 

Respecte a la recepta original  vaig fer tres canvis: reduir una mica la quantitat de sucre, posar dues varietats de xocolata (50% i 70%) i substituir les nous pecanes per les nous del terreno. Sempre m'agrada apostar pel producte de proximitat, pel nostre producte. 
Les cireres no cal que us digui d'on eren, oi? De la Ribera d'Ebre! Aquestes concretament de Miravet, comprades directe a la pagesa. 


Vinga, vaig directe a la recepta! 

INGREDIENTS: 
  • 120g de mantega a temperatura ambient, tallada a daus. 
  • 80g de farina de rebosteria 
  • 150g de sucre
  • 4 ous (2M i 2L)
  • 75g de xocolata fondant 50% cacau
  • 75g de xocolata fondant 75% cacau 
  • 50g de xocolata negra (varietat al gust) trossejada  
  • 50g de cacau pur en pols 
  • 100g de nous 
  • 200g de cireres sense pinyol
PREPARACIÓ:

1. Preparem un motlle quadrat 25x25 aprox. El folrem amb paper vegetal. Reservem. Escalfem el forn a 180º.

2. PREPARACIÓ MASSA THERMOMIX: posem dins del got la mantega, la farina, el sucre, els ous, les tres varietats de xocolata fondant i el cacau. Ho barregem tot programant 30segons/Vel.5. A continuació, incorporem les nous i ho barregem 20segons/Vel.3. 

2. PREPARACIÓ MASSA TRADICIONAL: En un cassó desfem la xocolata de cobertura amb la mantega. Reservem. Batem amb força els ous i el sucre, fins que blanquegen i augmenten de volum. A continuació afegim la xocolata desfeta i barregem una mica. Incorporem la farina a poc a poc, amb delicadesa. Finalment, afegim les nous i la xocolata trossejada. Ho acabem de barrejar amb una espàtula.

3. Aboquem la massa al motlle i col·loquem les cireres (pressionem una mica). Decorem amb unes nous. Fem uns copets sobre el pedrís de la cuina i enfornem durant uns 20 minuts. 

4. Una vegada finalitzada la cocció el retirem del forn i el retirem del motlle. El deixem refredar sobre una reixeta. 

El podeu menjar acompanyat d'una bola de gelat de vainilla...us encantarà! 



Comentaris

  1. Molt bo aquest brownie de cireres i nous. Molt original. Fotos fantàstiques. Gràcies

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!