Pastís de dos formatges de cabra de Rasquera @Artagro


El pastís de formatge s'ha convertit en una de les postres de festa preferides dels meus fills, i per tant, ha augmentat el nombre de vegades que el cuino. No és que el prepari molt sovint, però sí de tant en tant. 
Aquest fet em permet anar provant receptes diferents i anar atrevint-me amb combinacions de formatges. 
És el cas del que vaig fer el cap de setmana passat. 

El resultat, ens va agradar moltíssim. La combinació de formatges, tremenda. 
Això sí, no va sortir com jo volia degut al tamany del motlle. 
Com a la casa de Benifallet tinc un únic motlle rodó desmuntable, no vaig poder triar tamany. Per tant, ja sé què em toca! Comprar-ne un de més petit! 

No em vaig complicar a l'hora de triar recepta, vaig anar al segur, a la recepta de Cookidoo Tarta de queso estilo La Viña.  M'encanta com queda i és èxit assegurat! 

 
Els formatges que vaig utilitzar són el fresc i el de tovalló de Làctics Rasquera d'Artagro. Aquests formatges s'han convertit en imprescindibles!  


Vinga, us explico! 

Ingredients:
  • 200g de formatge cremós 
  • 200g de formatge fresc de cabra Artagro 
  • 100g de formatge de cabra de tovalló Artagro 
  • 250g de nata 35%
  • 3 ous M
  • 1 polsim de sal
  • 175g de sucre 
  • 15g de Maizena 
  • Melmelada o mel per la presentació final (jo vaig posar-li melmelada de cireres feta per mi)
Preparació: 
 
1. En primer lloc escalfar el forn a 200º i preparar el motlle. El tamany més adient per aquesta quantitat és un motlle de 22cm. aproximadament. Folrem el motlle amb una fulla de paper de forn humitejat amb aigua. Reservem. 
 
2. Posem tots els ingredients segons l'ordre del llistat dins del got del Thermomix o  del got de la batedora. Ho triturem molt bé (30 segons/Vel. a 5 si ho feu amb el Thermomix). 

3. Aboquem la barreja al motlle i ho enfornem durant uns 50-60 minuts a 200º (ha de quedar la superfície daurada). Una vegada finalitzada la cocció, el deixem temperar dins del forn amb la porta una mica oberta. 

El podeu servir a temperatura ambient amb la cobertura que més us agradi o sense cobertura, al vostre gust. 
Si ho preferiu, també el podeu servir fred. Vosaltres maneu!


Comentaris