TORRADA D'ANXOVA I TORRÓ DE CREMA CREMADA


Aquest pintxo que us porto avui també va nèixer després de la visita a la Fira del Torró d'Agramunt! La veritat és que va ser un dia molt bonic. Vaig gaudir d'una fira que no coneixia i de la bona companyia de les companyes blogueres. 
Durant els dies de la fira es van organitzar diferents showcookings en directe. Nosaltres només vam assistir a un però per les xarxes vam poder conèixer que es va fer als altres. És aquí quan neix aquest pintxo! 
El vaig veure publicat a Instagram i automàticament vaig dir...aquest el preparo jo! I així va ser! Els nostres amics ens van ajudar a donar el vist-i-plau a la combinació!
La coseta més senzilla del món...això sí, amb productes de qualitat. Tenia anxoves de l'Escala que la meva filla em va portar quan van anar a visitar la fàbrica i Torró de crema torrada Vicens, del que vaig comprar a la fira. 

INGREDIENTS: 
  • Anxoves de l'Escala
  • Torró de crema torrada Vicens
  • Llesques petites de pa torrat 
PREPARACIÓ: 
  1. Torrem les llesques petites de pa o el comprem torrat al nostre forn de confiança.
  2. Traiem les anxoves del pot les deixem eliminar  l'excés d'oli sobre un paper de cuina
  3. Tallem el torró a talls del tamany d'un dit aprox. 
  4. Muntem la torrada: llesca de pa-anxova-torró. L'enganxem amb un pintxo ben bonic i ja està. 
Si penseu que us sobra el pa, perfectament podeu muntar el pintxo sense la llesca. Al vostre gust!




Comentaris

  1. Ostres, quin contrast!
    Això s'ha de provar.

    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Mmmm vaya ideas buenas que nos estás dando. Con membrillo también tiene que estar muy rico el bocado. Tomo nota que hay mucho que celebrar. Besicos

    ResponElimina
  3. Combinació de dolç i salat que ha de ser espectacular! Quan el producte és bo!!
    Ptnts
    Gràcies per la idea

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!