COOKIES DE TRES XOCOLATES AMB UN TOC DE VAINILLA



M'agraden els reptes, ja ho sabeu!
Fa uns dies  des del compte d'Instagram @dulceimaginativa van proposar preparar unes cookies de xocolata. A mi...em va encantar la idea! No ho vaig poder fer el mateix dia que ella ho publicava a l'Stories però ho vaig poder fer aquella mateixa setmana. Un dimecres després de dinar em vaig posar en marxa i de seguida les vaig tenir enllestides. A banda de que són boníssimes, el millor que tenen és la rapidesa i senzillesa en la preparació. 


A la recepta original ens proposaven dos tipus de xocolata, jo ho vaig fer amb tres. 
Vinga, us explico! 



INGREDIENTS (25-26 galetes): 

  • 250g de farina d'ús comú
  • 125gr de mantega a temperatura ambient
  • 100g de sucre
  • 100g de sucre moreno
  • 1 ou L
  • 80g de perles de xocolata negra
  • 80g de perles de xocolata amb llet
  • 40g de perles de xocolata blanca
  • 1 cdta d'essència de vainilla
  • 1/2 cdta de bicarbonat
  • 1 polsim de sal
  • Cacau en pols (opcional)
PREPARACIÓ: 
  1. Escalfem el forn a 200º.
  2. Preparem dues llandes de forn. Les cobrim amb paper vegetal. 
  3. Barregem la mantega amb els sucres fins que la barreja comença a blanquejar. 
  4. Afegim l'ou i l'essència de vainilla i barregem fins que l'ou està ben integrat. 
  5. A continuació incorporem la farina (que abans l'haurem barrejat amb el bicarbonat i la sal). Barregem fins que està ben integrada, no més d'això. 
  6. Finalment, incorporem les perles de xocolata. 
  7. Ara és el moment en que hem de decidir si en volem fer unes quantes cookis amb més gust a cacau. Si és així, agafem una part de la massa i la barregem amb cacau en pols. 
  8. Formem boles i les anem col·locant a la llanda del forn. Les dipositem separades les unes de les altres. 
  9. Les enfornem durant 8-10 minuts. 
  10. Quan estan enfornades les deixem reposar cinc minuts i després les col·loquem sobre una reixeta per que es refredin.  
   
I a partir d'aquí...totes vostres! A veure si sou capaços d'esperar a que es refredin! 


Si voleu fer feliç a algú que us estimeu...regaleu-li una bosseta amb unes cookies! Ja veureu! 



Comentaris

  1. Bona idea!...fet amb il.lusió, millor!!!
    Directe al paladar.
    Prenc nota!=)MªAssumpció

    ResponElimina
  2. Ei...estàs "al tanto" de tot!!!! Jo com que no m'assabento de res no faig mai res 😅

    Tenen una pinta aquestes cookies, i si són tan faciletes de fer igual n'animo!

    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
  3. Jo conec un addicte a les cookies! I el faria feliç!!!
    A veure si m'animo! (però sense xoco blanca que només m'agrada a mi!)
    Ptnts

    ResponElimina
  4. Sempre us admiro quan veig tot el que sou capaces de fer: a mi el temps se m'escapa de les mans! No em dec saber organitzar prou bé... què hi farem!! :D Les galetes segur que es desfan a la foca com una bona cookie: es veuen estupendes!!!
    Bona setmana bonica!

    ResponElimina
  5. Quina pintassa aquestes galetes!!!! segur que a casa meva volen! petons

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!