BUNYOLS DE BOTIFARRA DE CEBA @CarnisseriaNogales


Quan arriba el cap de setmana m'agrada preparar alguna coseta diferent per picar. No sempre ho puc fer però quan tinc oportunitat no la deixo perdre.

Tenia ganes de fer uns bunyols diferents. Vaig obrir la nevera i vaig veure les botifarres de ceba que havia comprat el dia anterior a la Carnisseria Nogales (no falten mai a casa meva!). En aquell moment...ho vaig veure clar! Bunyols de botifarra! 

Vaig agafar la recepta de bunyols de bacallà que tinc publicada de fa anys i simplement vaig substituir-lo per la botifarra. Vinga, us explico!



INGREDIENTS: 
  • 2 botifarres de ceba
  • 250g de patata 
  • 1 ou
  • 1 fulla de llorer
  • Sal 
  • Oli per fregir 
PREPARACIÓ: 
  1. Bullim les patates molt ben bullides amb una fulla de llorer i una mica de sal. Quan estiguin cuites les posem a escórrer. Reservem. 
  2. Desfem les dues botifarres. Tallem el budell de les botifarres i retirem el contingut de les botifarres. Reservem.
  3. Separem el rovell i la clara
  4. Aixafem molt ben aixafada la patata bullida, amb una forquilla. Incorporem el rovell d'ou i la botifarra i ho barregem molt bé. 
  5. Pugem la clara a punt de neu i la incorporem amb molta suavitat a la barreja de patata i botifarra. 
  6. Posem a escalfar oli en una paella i fregim els bunyols. Ens ajudem de dues culleres mitjanes per anar agafant petites porcions de la massa i posar-les a la paella. Els bunyols que anem treient de la paella els posem en un plat amb paper de cuina per que elimini l'excés d'oli. 
I...ja els tenim enllestits! A gaudir d'uns bunyols casolans amb producte de primera qualitat! 



Comentaris

  1. Una bona opció aquests bunyols!
    Fem bunyols de tot... veritat Olga?
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
  2. JO me'ls apunto, m'encanta la botifarra!
    Mmmmm...!:=)MªAssumpció

    ResponElimina
    Respostes
    1. En dono fe que t'agrada la botifarra! Fas unes cosetes la mar de bones amb ella!
      Petonets!
      Olga

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!