CAMAGROCS AMB CANSALADA

 


Segona recepta del mes! Té un aspecte en comú respecte a la primera...és molt ràpida i senzilla de fer. 

La vaig veure fa unes setmanes (per no dir mesos) a Canal Cocina. No em vaig quedar ni amb el nom del cuiner ni del programa, només em vaig quedar amb la recepta. 
No sóc molt de mirar programes de cuina ni vídeos al Youtube però aquell dia, fent zàping, vaig fer cap al canal i em vaig quedar fent salivera amb les receptes que preparava: amb bolets, tant frescos com deshidratats. 


Em vaig quedar amb la que avui us presento! Aspecte clau...ingredients de qualitat: els bolets són deshidratats a casa amb una mica de romer (regal d'un bon amic, collits i deshidratats per ell) i la cansalada és ibèrica, comprada a Carnisseria Nogales.
No cal res més...vinga, us explico! 

INGREDIENTS (a ull, vosaltres mateixos/es):
  • Camagrocs deshidratats
  • Cansalada ibèrica tallada a trossets petits 
  • Un polsim de sal 
  • Un polsim de pebre mòlt
PREPARACIÓ: 

1. Uns 20 minuts abans de posar-nos a cuinar, posem a hidratar els camagrocs amb aigua freda. Reservem. 

2. Posem una paella al foc i hi dipositem els tallets de cansalada. Al començament la tindrem a foc suau, que poc a poc vaig desfent-se el greix de la cansalada. 

3. Quan veiem que la cansalada començar a estar dauradeta incorporem els camagrocs i augmentem la intensitat del foc. Anem remenant sense parar fins que veiem que els camagrocs ja estan fets (no tardaran gaire). Al final de la cocció, salpebrem. 

I...ja està!!! Ho portem a taula i a xalar! Ho podeu posar de tapa amb una torradeta o simplement per compartir en una safata. 
Ja em direu què us sembla si la proveu!





Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!