AMANIDA DE GAMBES I KIMCHI @Bionsan

 


Amb aquesta recepta m'estreno amb una nova col·laboració. 
Em fa molta il·lusió perquè és una empresa del meu poble que porta més de 30 anys apostant per l'agricultura ecològica, Bionsan SCCL
Està ubicada al polígon industrial Camins Nous, allí mateix té la seva botiga física. A més a més, disposa de botiga online

La recepta que us presento avui té com un dels ingredients protagonistes el KIMCHI. És una fermentació d'origen asiàtic elaborada a base de verdures i hortalisses. L'ingredient principal és la col blanca. És un aliment probiòtic amb múltiples beneficis per la salut. Ha estat un gran descobriment! M'ha agradat moltíssim...el toquet picant m'ha agradat molt! 


La idea de la recepta d'avui és del llibre Las mejores ensaladillas, de Chema Soler (Ed.Libros Cúpula) que fa uns dies vaig descobrir gràcies a la revista Cuina. Estic aprenent força i provant diferents receptes! Un altre dia li dedicaré una publicació al llibre. 
És una "ensaladilla" perfecta per a l'estiu. Vinga us explico!

Ingredients: 
  • 200g de patata tallada a daus petits
  • 200g de pastanaga tallada a daus petits
  • 3 ous durs 
  • 5 cullerades de kimchi Bionsan 
  • Maionesa (quantitat al gust) 
  • 150g de gambes cuites 
Preparació: 

1. En primer lloc fem la cocció de la patata i la pastanaga. Jo l'he fet al vapor amb el Thermomix (800g aigua al got, cistell amb els ous, pastanga tallada a daus al recipient varoma i patata a la safata varoma, 30 minuts temperatura varoma). 

2. Separem en dues parts la patata i la pastanaga. Una meitat de la pastanaga i patata les disposem en un bol (serà en el barrejarem tots els ingredients). Reservem. 
L'altra meitat l'aixafem molt bé amb un aixafador o amb la forquilla. Quan ho tenim, ho aboquem al bol i ho barregem. 

3. A continuació trossegem l'ou dur. El rovell es desfem amb les mans. Ho incorporem al bol i barregem. 

4. Fem el mateix amb les gambes cuites. Les tallem a trossets petits i les afegim al bol. Mirem de reservar algunes per la presentació final. 

5. Per últim incorporem les cullerades de Kimchi i la maionesa (quantitat a ull, segons us agradi, ha de quedar cremoseta). 

6. Ara només ens quedarà presentar l'amanida ben bonica. Utilitzeu un emplatador rodó i us quedarà perfecta! 
Decorem l'amanida amb una miqueta de kimchi i unes gambes senceres. 

I ja ho tindrem! Només us quedarà disfrutar moltíssim!  


Comentaris