Tot i que som en plena tardor des d'aquest cap de setmana (a temperatures em refereixo) encara venen de gust les amanides al migdia.
Les nits de tardor ja no estan presents les amanides a la meva taula; li han pres el lloc les sopes i les cremes de verdures!
La nova #receptaOlivaSupermercats d'avui té com a protagonista la burrata catalana Mas Guri i la magrana, fruita de tardor per excel·lència.
La magrana és molt versàtil: a banda de reservar-la per les postres la podem utilitzar en salses, amb l'hummus, a les amanides i en cremes.
Nutricionalment és molt rica i té antioxidants.
Fins que una senyora no em va explicar com desgranava la magrana, si us he de ser sincera, em feia molta mandra menjar-la. Des d'aquell dia ho faig així: tallo per la meitat la magrana i amb l'ajuda d'una mà de morter faig copets i van caient els grans. És molt fàcil i molt pràctic! En un tres i no res tens la magrana tota desgranada.
Avui us porto una proposta per utilitzar-la amb una amanida. Tots els ingredients els trobareu a la botiga de Móra d'Ebre Oliva Supermercats.
Què necessitarem?
- Espinacs baby o enciam (l'opció que més us agradi!)
- Magrana
- Nous
- Per la vinagreta: oli OVE, vinagremel Rubrum, sal, pebre mòlt
Com ho preparem?
1. A la base del plat disposem les fulles d'espinacs i al centre col·loquem la burrata.
2. Preparem la vinagreta i la repartim.
3. Buidem els grans de magrana i els distribuïm per l'amanida (quantitat, al gust). Fem el mateix amb les nous.
4. Abans de portar a taula l'empolvorem amb pebre mòlt.
I ja està! Així de senzill! Per tant...no hi ha motiu per no preparar-la!