TAPA D'ANGUILA FUMADA I TOMÀQUETS CONFITATS

 



Avui us porto una recepta de les de "picoteo" que vaig preparar pel sopar reduït de Cap d'Any però que, evidentment, es pot fer i menjar durant tot l'any. 

Recordeu els tomàquets confitats que vaig aprendre a fer de la meva padrina bloguera Glòria de No tot són postres a la cuina? Sí!!...Aquells tomàquets del tàrtar de secallona que vaig publicar el mes d'octubre? 
Doncs aquesta vegada els he combinat amb anguila fumada i us asseguro que és...una passada. 

L'anguila fumada és un producte tradicional de la gastronomia de del Delta de l'Ebre i uns dels més valorats a nivell mundial. A mi m'agrada molt i tinc la sort de poder-la comprar a Móra d'Ebre, a la Carnisseria Nogales ja que també disposen de producte gourmet. 


Com podreu comprovar, la proposta no té cap complicació...la clau està en utilitzar productes de qualitats. Vinga, us explico! 

INGREDIENTS: anguila fumada, tomàquets confitats, un bon oli d'OVE, sal i un polsim de pebre mòlt. 
La quantitat...segons el vostre gust: si us agrada que hagi més anguila que tomàquet, si us agrada al revés, si us agrada que hagi la mateixa quantitat...

PREPARACIÓ: 
  1. Trossegem amb cura l'anguila fumada. Reservem en un bol. 
  2. Disposem els tomàquets confitats en un plat i  amb l'ajuda d'una forquilla, aixafem els tomàquets confitats. Els passem al bol que tenim reservat amb l'anguila. 
  3. Aboquem un bon raig d'un bon OVE, empolvorem amb una mica de pebre mòlt i ho barregem molt bé. 
  4. Ho podem presentar en una torradeta de pa o en una tartaleta salada. 
Què us ha semblat? Oi que és senzill de fer? Us aconsello que sempre tingueu potets de tomàquets confitats al rebost...us anirà la mar de bé i podreu fer les combinacions que més us agradin!   




Comentaris

  1. Hola Olga. Ja t´he comentar que l'anguila m'agrada, no a tot el mon li va de gust. Fumada i amb els tomàquets, té que estar per a gaudir moltíssim.
    No sé si per aquí algú fuma les anguiles de l'Albufera. Ara amb el virus, mal ho tinc per a buscar-ho perquè tal vegada al Mercat Central de València hi ha.
    Molt bon aperitiu.
    Besets i cuideu-se.

    ResponElimina
  2. No sé quin gust té l’anguila fumada però si tu ho proposes segur que queda perfecte amb la tomaca confitada. I mooooooltes gràcies per anomenar-me!

    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!