CASSOLETA DE POLLASTRE, COSTELLA, LLONGANISSA I BOLETS AMB CEBA AL VERMUT


Per la festa major de Benifallet vaig preparar una recepta que fa molt que vaig publicar, llonganissa amb ceba i vermut (cliqueu l'enllaç per recordar la recepta). 
En el moment de tenir-la al plat i començar a gaudir d'ella, vaig tenir la idea de fer una cassoleta seguint els mateixos passos i afegint costella i aletes de pollastre. 
I mira, fa uns dies va arribar el moment de preparar-la! 
Em va encantar el resultat! Respecte a la recepta anterior vaig incorporar un grapadet de bolets deshidratats. 
Si us feu amb una bona llonganissa, pollastre i costella de qualitat (jo, de Carnisseria Nogales) us animo a preparar-la. Ja veureu! 
Vinga, us ho explico! 

La recepta és una mica a ull...

INGREDIENTS:

  • 1/2 kg de llonganissa tallada a trossets
  • 250g de costella de porc tallada petita 
  • 250g d'ales de pollastre tallades en dues parts (sense la punta)
  • 3 cebes grosses
  • 4 alls
  • 1 potet petit de bolets deshidratats 
  • 3/4 parts d'un got (d'aigua) de vermut 
  • Oli d'oliva VE 
  • Sal
  • 1 fulla de llorer
PREPARACIÓ: 
  1. Posem a hidratar els bolets en aigua tèbia una mitja hora abans d'iniciar la preparació de la recepta. 
  2. Tallem les cebes com més ens agradi, a tires o a daus. Reservem. 
  3. En una cassola posem oli d'oliva VE en quantitat generosa a escalfar, amb els alls. Quan l'oli estigui calent (però vigilant que no fumegi)  daurem la llonganissa per tots els costats. Retirem i daurem la costella; reservem. Fem el mateix amb les aletes de pollastre. 
  4. Incorporem a la cassola la llonganissa i costella que tenim reservada, afegim el bolets, la ceba i el raig de vermut. Ho remenem molt bé i ho mantenim a foc fort durant uns cinc minuts. Incorporem la fulla de llorer. A continuació baixem el foc i ho fem coure a foc molt lent durant gairebé una hora. 
Us animo a preparar aquesta cassoleta. Crec que us agradarà molt! 
I si la deixeu reposar d'un dia per l'altre...encara millor. 



 

Comentaris

  1. Aquesta cassoleta és de les meves... aquí aquest tipus de plats triomfen!

    PTNTS
    GLÒRIA

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!