COCA DE NECTARINA



La decisió de fer aquesta coca va ser...un dit i fet. Sí, sí, així va ser! Al preparar la massa de coca d'avellanes per portar-la a casa del meu germà me la vaig mirar de reüll, vaig mirar tres nectarines que em quedaven a la nevera, vaig tallar un trosset de massa i vaig decir que faria una prova. I que voleu que us digui...em va encantar el resultat! 


És una coca senzilla i sense complicacions que us recomano que us animeu a fer-la. 
Les nectarines estaven dolcíssimes, delicioses. No hi ha res com la fruita dolça madurada a l'arbre i collida al punt òptim! 


La massa és la mateixa de la coca de cireres (amb amassat manual i amb Thermomix) i la coca d'avellanes. Ja us vaig dir que era una coca molt versàtil...una d'aquelles masses base per tenir sempre en compte. 

Vaig preparar la massa i tallar la nectarina a filets, sense pelar-la. La vaig col·locar d'una manera bonica (ho vaig intentar, no sé si em vaig ensortir del tot), la vaig empolvorar amb sucre i la vaig "regar" amb un rajolí d'oli...25 minuts al forn a 200º i enllestida! 

Animeu-vos a fer-la, us agradarà! La podeu fer amb préssec, pera, maçana o la fruita que més us agradi. Ja em direu que us sembla! 


Comentaris

  1. La massa de la coca amb cireres és perfecta per a qualsevol preparació amb fruita. Nosaltres l'anem sempre fent amb les fruites de temporada i no ens ha fallat mai.
    T'ha quedat súper ben posadeta la nectarina 😍
    Ptnts
    Glòria

    ResponElimina
  2. Jo també en vaig fer,el diumenge ,amb préssec i un altra amb nectarina i em van agradar molt. Un dia et passaré la meva recepta per fer coques ,es és la de meva casa de tota la vida i es fica una mica de mel a la pasta.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Digue'm què opines!!!